idei fara egal la Junior PR Award

Vrei sa lucrezi in PR? Nu ai reusit pana acum sa convingi angajatorii ca esti potrivit pentru acest domeniu? Acum ai posibilitatea sa capeti experienta si sa impresionezi peste 32 de specialisti in Public Relations.

Inscrierile la cea de-a 7-a editie a competitiei Romanian Public Relations Award au inceput pe 7 iulie 2009  si se vor incheia pe 7 septembrie 2009. Cele mai bune proiecte inscrise in cele 8 sectiuni de concurs vor fi premiate cu ocazia Galei PR Award, in seara zilei de 30 septembrie, la Palatul Parlamentului. 32 specialisti in PR, analisti si practicieni recunoscuti international, asigura jurizarea competitiei. 

Cele 8 sectiuni de concurs ofera fiecarui profesionist de relatii publice sansa de a contribui prin solutii inedite de comunicare la rezolvarea problemelor economice si sociale cu care ne confruntam. Persoane fizice si juridice, companii, organizatii non-guvernamentale si agentii de PR isi pot inscrie campaniile la sectiunile: Comunicare corporatista, Comunicare pentru administrarea riscurilor, a crizelor si a oportunitatilor, PR pentru marketing, Comunicare interna, Responsabilitate sociala, Organizatii non-guvernamentale. Societate civila, Comunicare în domeniul public, Buget – / creativitate +. Studentii concureaza la categoria Junior PR Award.

„Idei fara egal”  – un premiu care recompenseaza cea mai creativa campanie pentru industria de retail inscrisa la Junior PR Award

real- Hypermarket Romania premiaza pentru al doilea an consecutiv „ideile fara egal” ale celei mai creative campanii comerciale pentru industria de retail inscrise la Junior PR Award. Premiul consta intr-un voucher de cumparaturi in valoare de 500 de euro si in oferirea posibilitatii de efectuare a unui stagiu de practica in cadrul companiei.

„Idei fara egal este un premiu prin care recunoastem talentul studentilor care aspira sa intre in lumea fascinanta a PR-ului si totodata un premiu prin care incurajam initiativa si originalitatea. Avem nevoie de tineri indrazneti care sa porneasca la drum cu incredere in fortele proprii, iar acest premiu este tocmai o dovada a increderii pe care le-o acorda un concurs de elita cum este cel organizat de Forum for International Communications. Tinem pumnii stransi concurentilor si ii sustinem si felicitam pe organizatori pentru initiativa”, a declarat Adriana Pita, Director Corporate Communication & PR la real,- Hypermarket Romania.
 
Premiul este o distinctie speciala care se acorda in afara premiilor stabilite de juriul international al competitiei. Dintre campaniile preselectate de juriul international, reprezentantii real, – vor premia cea mai reusita campanie de PR care abordeaza una din temele:

– campanie de public awareness a unui brand de pe piata de retail  
– campanie de introducere a unei marci proprii de catre un lant de retail 
– campanie de comunicare targetata pe categorii de clienti, privind existenta unui sortiment bogat de articole nealimentaare de sezon (vara, iarna, articole sportive etc.)
– campanie de promovare a unor servicii inovative pentru clienti, oferite de un lant de hypermarket 
– campanie de comunicare a unui eveniment desfasurat in magazin, pentru a marca o sarbatoare din timpul anului sau o sarbatoare specifica 
– campanie de comunicare interna a normelor de igiena si protectie a muncii 

Criteriile de jurizare si detaliile privind inscrierea pot fi consultate aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *