Premiul Henkel – A Brand like a Friend

Ca partener al competitiei Junior PR Award, Henkel Romania ii provoaca pe tinerii aspiranti la o cariera in PR sa pozitioneze „A brand like a friend”.

Compania va premia cea mai reusita campanie de comunicare conceputa in scopul lansarii, (re)pozitionarii sau promovarii de produse si servicii catre clienti, companii sau consumatori individuali. Sunt avute in vedere, de asemenea, campanile de PR ca parte a campaniilor de marketing integrat.

„Credem ca talentul si creativitatea tinerilor trebuie sa fie recunoscute si incurajate. De aceea, Henkel Romania a decis sa acorde premiul Henkel – a brand like a friend pentru cea mai reusita campanie de comunicare de produs. Asteptam cu mare interes proiecte originale din partea studentilor si tinerilor profesionisti din PR si dorim ca aceasta experienta sa fie extrem de utila atat pentru ei cat si pentru companie”, a declarat Lavinia Toma, Corporate Communications Manager, Henkel Romania.

Inscrierea se face pana la data de 7 septembrie 2009 si consta in conceperea unei campanii de PR, de maximum 1.000 de cuvinte, in limbile romana si engleza. Studentii au deplina libertate in alegerea temei campaniei, dar trebuie sa identifice probleme sau oportunitati reale, pentru clienti reali. Vor fi apreciate acele proiecte cu obiective bine definite si masurabile, cu indicatori de evaluare, care vor reusi sa echilibreze planificarea si cercetarea cu creativitatea. Lucrarile pot fi realizate fie individual, fie in grupe de pana la 4 membri, limita de varsta fiind de 25 de ani.

Premiul consta intr-un pachet de carti de specialitate (CSR si PR) si un stagiu de practica in cadrul departementului de comunicare Henkel.

Criteriile de jurizare si detaliile privind inscrierea pot fi consultate la http://www.praward.ro/pr-award/junior-pr-award.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *