Preturi de vacanta la cursurile: Manager de proiect, Formator si PR si managementul imaginii organizatiilor- componenta SOCIAL MEDIA

11_parteneri_fundatia_pentru_dezvoltarea_societatii_fdsc_ls3a

Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile ofera preturi promotionale pe perioada verii, pentru cursurile Manager de proiect, Formator  si Relatii Publice si managementul imaginii organizatiilor.

Cursul de Manager de proiect, acreditat de CNFPA (Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor), se va desfasura in perioada 18 – 20 iulie modulul 1 si 26 – 28 iulie modulul 2.

Cursul se axeaza, in prima parte, pe conceptele utilizate in managementul de proiect, defineste diferentele clare intre program si proiect, explica procedura de prospectare a pietei, a problemei si a grupului tinta in beneficiul caruia proiectul este realizat. In a doua parte a cursului, sunt detaliate fazele proiectului, de la scop si obiective pana la planificarea activitatilor si trasarea elementelor din buget. Cresterea vizibilitatii proiectului prin alegerea metodelor si instrumentelor de lucru  si completarea diagramelor SWOT, GANNT, PERT este extrem de importanta si are un impact direct asupra rezultatelor finale, a indeplinirii obiectivelor calitative si cantitative. In plus,  se vor prezenta elementele de managementul riscurilor si se vor simula situatii dificle in implementarea proiectului.

Inscrierea se realizeaza prin completarea formularului de inscriere online prin selectarea unui modul din “Calendarul cursurilor” http://www.fdsc.ro/calendar.

Pana la data de 12 iulie se aplica pretul promotional de 590 lei ce acopera: sase zile de formare in doua module, materialele de curs (suport de curs, fise de lucru, anexe), asistenta si feedback in realizarea temei pentru evaluarea finala, consultanta prin e-mail 3 luni de la data finalizarii cursului de formare, taxele de examinare finala, taxele de eliberare a certificatului de absolvire, pauzele de cafea.

Cursul de FORMATOR, acreditat de CNFPA se va desfasura in perioada 27 – 29 iulie modulul 1 si 21 – 23 august modulul 2.

Cursul este structurat in sectiuni ce traseaza principalele aspecte ale unei pregatiri teoretice si practice temeinice necesare oricarei persoane care isi doreste sa-si exercite cu profesionalism meseria de trainer si sa exceleze in ceea ce face.

In prima parte a cursului sunt prezentate principiile fundamentale ale psihologiei si pedagogiei in domeniul invatarii adultilor si identificarii diferentelor individuale pentru definirea metodelor folosite in cadrul sesiunilor de formare.

Partea a doua defineste intreg procesul de planificare a unui training, de la stabilirea obiectivelor si metodelor la elementele de de organizare, fara de care un training nu se poate desfasura: sala de curs si amenajarea acesteia, materiale participantilor, conditii tehnice, dar si pregatirea practica a cursului, a planurilor de actiune, a raportului de curs.

Cea de-a treia parte are ca principal rol punerea in evidenta a tehnicilor de comunicare si dezvoltarea abilitatilor personale de a vorbi in public. Este momentul in care cursantii realizeaza importanta claritatii si a conciziei in transmiterea informatiilor, pentru a putea respescta deadline-ul impus. Acestea ofera posibilitatea de a testa rezistenta la schimbare, abilitatea de a lucra cu oameni necunoscuti si controlarea emotiilor in fata acestora.

Inscrierea se realizeaza prin completarea formularului de inscriere online prin selectarea unui modul din “Calendarul cursurilor” www.fdsc.ro/calendar.

Pana la data de 20 iulie se aplica pretul promotional de 690 lei ce acopera: participarea la curs, materialele de curs (suport de curs, fise de lucru, anexe), asistenta si feedback in realizarea temei pentru evaluarea finala, consultanta prin e-mail 3 luni de la data finalizarii cursului de formare, taxele de examinare finala, taxele de eliberare a certificatului de absolvire, pauzele de cafea.

Cursul de Relatii Publice si Managementul Imaginii Organizatiilor ofera posibilitatea insusirii principalelor tehnici si instrumente utilizate in vederea elaborarii de  strategii si campanii de relatii publice. Odata cu dezvoltarea de noi metode pentru eficientizarea managementului imaginii organizatiilor la evenimente si campanii este necesara adaptarea rapida la aceste schimbari. Relatiile publice, imaginea organizatiilor si componenta social media sunt principalele sesiuni de formare in cadrul carora se vor analiza diferentele intre strategiile folosite de branduri cunoscute pe plan national si international, de institutii publice si ONG-uri.

La sfarsitul cursului, participantii vor avea la indemana o serie de instrumente pe care le vor putea aplica in activitatile de PR / marketing / comunicare, vor constientiza etapele in formarea imaginii unei organizatii, isi vor putea programa si organiza activitatea de relatii publice sau campaniile de relatii publice.

Cursul contine si un modul de Social Media, care va propune sa cunoasteti si sa aprofundati mijloacele moderne de interactivitate, intr-un mediu online in continua dezvoltare si intr-un spatiu virtual social cu din ce in ce mai multe platforme de comunicare.

Inscrierea se realizeaza prin completarea formularului de inscriere online prin selectarea unui modul din “Calendarul cursurilor” http://www.fdsc.ro/calendar.

Daca te inscrii pana la data de 18 iulie, beneficiezi de pretul promotional de 400 lei, ce acopera trei zile de instruire, materialele de curs (suport de curs, fise de lucru, anexe), consultanta prin e-mail 3 luni de la data finalizarii cursului de formare si pauzele de cafea.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la tel.: 021/310 01 77 sau e-mail: training@fdsc.ro persoana de contact: Andreea Toroiman, Coordonator cursuri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *