Aveti grija cu ce agentie plecati in vacanta – Giulia Nahmany ne povesteste peripetia ei

giulia-nahmany-cadouri_1f1acbbf57

Giulia Nahmany se numara printre vedetele care au avut pana acum parte de vacante cu peripetii.

I s-a intamplat ca ajunsa intr-o destinatie exotica dupa un zbor extenuant, sa descopere ca hotelul de lux la care isi facuse initial rezervare nu dispunea nici pe departe de conditiile de cazare la care oricine s-ar fi asteptat.

„Exista numeroase neplaceri pe care le poti intampina in vacanta atunci cand lucrezi cu o agentie despre care nu cunosti foarte multe lucruri. Am auzit si de cazuri in care s-a facut over booking la foarte multe hoteluri, rezervari peste rezervari. Mie mi s-a intamplat un lucru pe care nu am sa-l uit in viata mea atunci cand am plecat in Cancun alaturi de sotul meu, care pe atunci nu era inca sotul meu. Imaginati-va ca dupa un zbor de 12 ore extrem de obositor Bucuresti – Amsterdam – Mexico City, tot ce ne doream era sa ajungem la hotel si sa ne putem odihni.”

„Noi facusem rezervare la Hyatt Hotel, un hotel foarte cuoscut de 5 stele. Am ajuns undeva pe la 2 noaptea acolo si imediat ce am intrat in camera am descoperit ca erau niste conditii mult sub asteptari. Am inceput sa filmez prin camera si apoi ne-am cerut bineinteles banii inapoi. I-am primit abia dupa o luna si ceva, dar atunci am avut norocul ca peste drum de acest hotel sa se afle Grand Americana Fiesta Hotel, un resort extraordinar la care ne-am si cazat intr-un final”, a marturisit Giulia.