10 metode pentru a scapa de sindromul premenstrual

Mai mult de 85% dintre femei sufera de tulburari de ordin fizic si emotional in perioada cilcului menstrual; aceste tulburari poarta numele de sindrom premenstrual(SPM), care poate avea o evolutie oscilanta, inrautatindu-se in perioada  de premenopauza Hangul 2014 vp download.

Cauzele acestor tulburari nu sunt inca stabilite, deoarece, spun specialistii, femeile au un sistem hormonal complex, de aceea, se crede ca acestea sunt de natura ereditara, mostenire genetica, caci s-a observat ca majoritatea femeilor care sufera de SPM au rude apropiate care sufera de aceeasi simptomatologie Re-address download.

Simptome

retentia de lichide, cresterea in greutate, balonarea, umflarea si sensibilizarea sanilor, dureri de cap
– ciclu neregulat, anxietate, depresie, sensibilitate la durere, iritabilitate, schimbari ale tranzitului intestinal
– acnee, pofta de mancare exagerata, schimbari ale somnului, oboseala, scaderea libidoului, dureri ale muschilor
– agresivitatea, atitudine retrasa fata de prieteni/rude, furie, schimbari de dispozitie, scaderea atentiei, alergii, anemie

SPM apare cu precadere la femeile care au atfel de antecedente in familie, care au deficit de vitamina B6, calciu si magneziu in corp, care se apropie de menopauza sau care au antecedente de tulburari mentale, anxietate sau depresie si la cele care nu fac sport, sunt stresate, nu au o alimentatie echilibrata sau consuma cantitati mari de cofeina 토이캅 다운로드.

Recomandari

Pentru a putea evita aceste simptome, este bine sa va intocmiti o lista in care sa notati data ovulatiei, data cand apare menstruatia, datele cand apar simptomele, cum se manifesta acestea si severitatea lor 필모라 다운로드.

Dupa ce ati notat toate acestea, trebuie sa consultati medicul de familie/ginecolog. Daca medicii considera ca simptomele sunt de natura emotionala, atunci va trebui sa consultati medicul psiholog/psihiatru Hiyobi image download. In cazul in care nu suferiti de un grav SPM iata ce trebuie sa faceti.

1. Administreaza-ti zilnic , vitamina E, vitamina B6(50-100mg) si Calciu(1200mg), acestea amelioreaza simptomele fizice si depresia 철권태그 1 다운로드.

2. Pentru a scapa de starile de insomnie, anxietate, pofta de mancare exagerata, dureri si balonare, ai grija sa reduci cantitatea de cofeina, zahar, sare si sodiu 소림축구 다운로드.

3. Sportul, yoga, terapia prin masaj, toate acestea te ajuta in lupta impotriva depresiei, a tensiunii psihice si tulburarilor de dispozitie Download avr studio 6.

4.  Fii atenta la alimentatia ta zilnica! Aceasta trebuie sa fie echilibrata si sa contina cereale integrale, fructe, legume, proteine si acizi grasi esentiali organismului uman 학원묵시록 다운로드.

5. Renunta la fumat, la dulciuri si la mancarea mult prea grasa.

6. Evita stresul si situatiile incordate Evil Engagement.

7. O baie calda poate face minuni! Diminueaza balonarea, te relaxeaza si amelioreaza starile de nervozitate.

8. Foloseste sutiene care sa amelioreze simptomele legate de umflarea sanilor.

9. Foloseste medicamente pentru durerile de cap, crampe, dureri de sani, etc. Spironolactona reduce balonarea si sensibilitatea sanilor. Aspirina si ibuprofenul te pot ajuta sa scapi de simptomele SPM. Prozacul si zoloftul sunt antidepresive care te scapa de starile de anxietate. Zincul este foarte bun pentru tratarea acneei cauzate de SPM, iar ginkgo biloba reduce retentia de lichide din corp si sensibilitatea sanilor.

10.  Umple o sicla cu apa calda, pe care o lasi pe burta pentru 30 min. Aceasta iti va calma durerile.

Acestea sunt cateva remedii simple pentru un SPM obisnuit. Pentru cazurile grave consultati de urgenta medicul specializat.

Credit foto

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *