10 propuneri de gustari sanatoase

Fie ca esti la cura sau doresti sa-ti mentii greutatea actuala, cheia reusitei este tii sub control senzatia de foame php txt. Ideal ar fi sa avem 5 mese pe zi, insa cu un aport caloric echilibrat. Daca ar fi sa facem un calcul, presupunand ca dormim 7-8 ore, ne raman 16-17 ore in care suntem activi, insemnand sa mancam la 2-3 ore cate ceva fara sa trecem de orele 18:00 Download the Catholic Bible Book. 5 mese inseamna de fapt cele 3 mese principale si 2 gustari intre ele (mic-dejun + gustare + pranz + gustare + cina </= 18:00) Star Trek Darkness. Astazi vom acorda atentie gustarilor, care trebuie sa aiba un numar de calorii scazut si implict sa fie in cantitate mica pentru a-i permite stomacului sa digere mai usor astaro. Asadar, iata 10 propuneri de gustari sanatoase si delicioase pe deasupra:

1. 1 pumn mic de alune, nuci, migdale, fistic sau alte fructe oleaginoase fara coaja;

2 심쿵주의보 다운로드. 2 morcovi cruzi taiati bastonase sau 2 crengute de telina + 2 linguri de tzatziki (iaurt cu usturoi si castraveti);

3. 10 masline negre sau 15 masline verzi;

4 인천상륙작전 영화 다운로드. 1 iaurt mic cu fructe (150 g);

5. 1 ou fiert uns cu mustar + 1 ardei gras;

6. 5 fructe uscate (caise sau prune);

7. 1 fruct mare paroaspat (mar, para, gutuie, banana, grapefruit, portocala, piesica, mandarina) sau 2 kiwi sau 3 prune (caise);

8 캐드 2016 다운로드. 1 pumn mic de stafide sau 20 de boabe de strugure;

9. 1 baton de cereale sau musli de orice fel (chiar si cu ciocolata);

10. 4 tablete de ciocolata negra Mountain Lion.

Importanta gustarilor intre mese rezida in faptul ca iti modereaza senzatia de foame dintre mesele principale, si astfel nu te vei aseza la masa cu o foame de lup Download the asx file. Cele 10 propuneri de gustari sanatoase sunt si dulci (ciocolata neagra iti asigura energie si iti potoleste senzatia de dulce care poate aparea din cauza scaderii glicemiei; iaurtul cu fructe iti asigura un aport de calciu si fermenti activi care iti vor ajuta digestia; batonul de cereale sprijina digestia si iti asigura energie) dar si surse de proteine (oul, ardeiul gras, iaurtul, morcovii) si vitamine (fructele proaspete si uscate) Melon top100 for week 3 of May.

Alege o alimentatie sanatoasa si echilibrata!

Sursa info: Traiesc, deci ma abtin (Dr. nutritionist Mihaela Bilic)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *