Asocieri alimentare corecte

Hrana este foarte importanta pentru organismul uman deoarece furnizeaza energia necesara diferitelor activitati pe care le facem wedding march. Insa avem asocieri alimentare corecte? Stim ce ne ingrasa sau ce ne ajuta sa slabim? Astazi vrem sa-ti dam niste raspunsuri valoroase 캡틴아메리카 퍼스트 어벤져 다운로드.

Iata 16 asocieri alimentare corecte:

1) sandwitch = cantitate moderata de carne sau branzeturi (proteine de calitatea I si grasimi) + paine (carbohidrati lenti) + legume proaspete (vitamine, minerale si fibre) 윈도우10 크리에이터 업데이트 다운로드.

2) friptura cu granitura si salata = proteine + hidrati lenti care tin de foame + fibre si vitamina C , care cresc absorbtia fierului si scad colesterolul Download Cyworld Studio.

3) pestele cu cartofi natur si lamaie = proteine de calitatea I + carbohidrati pentru completarea aportului caloric scazut + mediu acid care fovorizeaza digestia 온디맨드 코리아 동영상 다운로드.

4) salate de legume cu ou fiert, mezeluri slabe sau peste afumat si otet = fibre si vitamina C, care cresc absorbtia fierului + proteine Green Power.

5) salata de legume cu putin ulei de masline, masline proaspete, avocado, branza rasa sau seminte oleaginoase (nuci, alune) = fibre, vitamine si minerale a caror absorbtie e facilitata de grasime si, in plus, se asigura aportul de lipide care nu exista in legumele proaspete Jurassic World Fallon Kingdom.

6) cartofii si legumele fierte cu putin unt sau ulei pentru a completa aportul de lipide si vitamine liposolubile si a intarzia absorbtia amidonului extreme movies.

7) pastele si pizza sunt o combinatie de faina cu sos de tomate, branza si carne, care determina scaderea indicelui glicemic al fainoaselor, deci ingrasa mai putin decat painea goala 마음의소리 다운로드.

8 ) untul cu paine, dupa acelasi principiu, intarzie absorbtia amidonului si completeaza cu lipide carbohidratii lenti.

9) cerealele de mic-dejun cu fructe si lapte pentru ca aciditatea din fructe scade absorbtia amidonului din cereale, iar lipsa de fibre si vitamina C din lapte este rezolvata 통 메모리즈 2 다운로드.

10) branza cu paine, cartofi sau mamaliga = amidonul din cereale si legume completeaza lipsa de glucide din branza si asigura o satietate de lunga durata.

11) branza de vaci cu smantana pentru a compensa continutul slab in grasime.

12) pilaful cu orez, carne si grasime ingrasa mai putin decat orezul fiert, pentru ca amidonul se absoarbe mai lent.

13) tocanita cu carne, legume si sos de rosii: in mediu acid creste absorbtia fierului din carne, legumele au aport de carbohidrati, iar proteinele sunt mai usor de digerat daca sunt gatite umed (fierte).

14) inghetata si cremele pe baza de lapte sunt o combinatie de zahar, grasime si proteine, din care zaharul se absoarbe foarte lent, mai lent decat amidonul din cartofi.

15) prajiturile si placintele cu fructe sunt mai dietetice deoarece aciditatea din fructe scade absorbtia glucidelor din zahar si faina.

16) supele si ciorbele sunt combinatia perfecta dintre proteinele din carne, carbohidratii din legume si fainoase (taitei si orez), vitamina B din bors sau vitamina C din sosul de tomate. Iar daca sunt preparate doar din legume au valoare calorica mica si umplu tomacul pentru mult timp.

Mananca sanatos pentru un organism voios!

Sursa info: Traiesc, deci ma abtin (Dr. Mihaela Bilic)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *