Ce mancam dupa ce facem sport

E clar ca dupa ce facem sport nu trebuie sa dam iama in mancare sau dulciuri 지나오다 mp3 다운로드. Cu toate acestea, sunt cateva alimente care sunt recomandate dupa un efort prelungit si care nu vor anihila rezultatele obtinute. Unii nutritionisti vorbesc despre dieta de recuperare, pentru ca aceste alimente ajuta chiar la imbunatatirea rezultatelor 카툰워즈 블레이드 다운로드.

Dupa o ora de alergat pe banda sau de jogging, este normal ca organismul tau sa aiba nevoie de niste suplimente. Este bine sa incercati sa mancati peste, pentru ca hraneste corpul cu tot ce are nevoie si nici nu ingrasa tudou 비디오 다운로드. Dupa 15 minute de sport, corpul trebuie hranit cu carbohidrati si vor fi mai usor arsi daca sunt consumati atunci cand organismul are nevoie de ei. Daca vrei sa combini carbohidratii cu proteinele, e bine sa le consumi la cel mult doua ore de cand ai terminat antrenamentul pc 라인 다운로드. Proteinele te vor ajuta sa iti refaci musculatura si sa retii mai multa apa in organism, pe care ai pierdut-o transpirand.

Hidratarea e esentiala

Sigur ai auzit de multe ori fraza „Bea cel putin doi litri de apa pe zi” 꾼 무료 다운로드. Dar daca faci sport si transpiri destul de mult, ceea ce e bine pentru ca arzi grasimi si elimini toxinele din organism, atunci trebuie sa maresti portia de apa…si sa ajungi undeva la cinci-sase litri de apa pe zi Download Diablo 3 for free.

Pentru o hidratare rapida si refacerea rezervei de carbohidrati, solutia este o bautura energizanta. Cauta una care care sa aiba un continut scazut de zahar si care preferabil este indulcita cu suc de fructe pentru a evita sa introduci dintr-o data prea mult zahar in organism scratch programming.

Mancarea de dupa exercitii

Cel mai bine e sa mananci la aproximativ doua ore dupa ce ai terminat sesiunea de exercitii, pentru ca atunci muschii vor incepe sa „ceara mancare” Holly Motors download. Pentru a nu anula efectele antrenamentului, incearca o masa bogata in carbohidrati si proteine cu un raport de 4 la 1 in favoarea carbohidratilor. Cu un sandvis, iaurt sau cateva fructe vei fi ca noua si nu te vei mai simti fel de grea la urmatoarea sedinta de aerobic 텍스북 2.2 다운로드.

Recuperarea dupa exercitiile fizice este necesara si foarte benefica pentru organism, pentru ca asigura muschilor tai cele necesare pentru a fi in forma din nou Novinson download. De asemenea, o bautura energizanta poate preveni durerile musculare, deshidratarea si dezechilibrul alimentar. Daca iti hranesti corpul corespunzator, vei putea sa te antrenezi la potentialul maxim, ceea ce inseamna ca vei avea rezultate mult mai bune.

Daca simti ca de data aceasta ai tras mai mult de tine si antrenamentul ti s-a parut mai obositor decat de obicei, sigur iti vei reveni dupa ce vei bea o bautura energizanta – de tip sportiv, pentru ca este foarte hidratanta pentru organism si usor de digerat. Cel mai important este sa iti refaci rezervele de carbohidrati, sodium si potasiu din organism, care scad cel mai rapid in urma exercitiilor fizice. Apoi, trebuie sa te gandesti si la nivelul de proteine din organism.

Urmand aceste sfaturi, vei observa ca te vei putea antrena mult mai usor iar rezultatele vor fi mai rapide si se vorobserva mai usor. Spor la slabit!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *