Consuma fibre pentru a avea un colon sanatos

Este important sa avem un sistem digestiv care sa functioneze foarte bine pentru a nu avea parte de neplaceri one & only 다운로드. Insa esti cu adevarat constienta de faptul ca alimentele pe care le mananci iti pot afecta sanatatea? Astazi iti vom vorbi despre colon si sanatatea lui Download activator.cmd.

Consuma fibre pentru a avea un colon sanatos! Acesta este sfatul medicului si al nostru pentru a-ti asigura un tranzit intestinal normal. O alimentatie bogata in paste fainoase si carne grasa poate duce in timp la cancer de colon, care in ultima vreme incepe sa afecteze din ce in ce mai multi romani 챔피언스리그 결승 다운로드.

De ce este bine sa consumam fibre?

Fibrele dau consistenta si moliciune alimentelor digerate, drept consecinta ele trec mai usor prin colon Fantasia 2000 download. Mai mult de atat, fibrele ajuta mancarea sa treaca prin intestine, fara ca ele sa fie prea stresate. Acest lucru este important pentru a evita diverticuloza sau hemoroizii sql server 2008 r2 express.

Fibrele se gasesc in plante si nu se digera cand trec prin tractul digestiv. Ele nu contin calorii, dar te pot face sa te simti satula, ceea ce previne consumul excesiv de alimente 최신가요 2018 12월 다운로드.

Ambele tipuri de fibre, solubile si insolubile, sunt bune pentru tine. Cele insolubile nu se dizolva in apa si nu sunt descompuse usor de bacterii (acest tip de fibre nu iti scade colesterolul, dar are un efect asupra sistemului tau digestiv) 유튜브 직캠 다운로드. Fibrele insolubile se gasesc in grapefruit, in portocale, in struguri, stafide, fructe uscate, cartofi dulci, mazare si dovlecei, dar mai ales in paine integrala si neagra Download the Bible. Fibrele solubile se dizolva in apa, regleaza metabolismul si digestia, si stabilizeaza nivelul de glucoza din sange. Ele se gasesc in cereale precum orz, ovaz si secara, dar si in legume precum mazarea, fasolea si lintea Tim Burton's Christmas Nightmare.

Din punct de vedere al varstei biologice (omul are 2 varste: biologica si cronologica. Daca avem un stil de viata sanatos, corpul nostru poate avea o varsta biologica mai mica decat cea cronologica, obtinuta prin diferenta dintre anul curent si anul nasterii 스윙브라우저 다운로드. Dar se poate si invers pentru ca persoanele care consuma carne mai mult de doua ori pe saptamana pot ajunge sa fie mai batrane biologic decat cronologic, acest lucru evidentiindu-se in primul rand in aspectul pielii) cei care mananca 25 de grame de fibre pe zi pot fi cu trei ani mai tineri decat o persoana care mananca numai 12 grame pe zi (media pentru un adult).

Un studiu a aratat ca o crestere cu zece grame a consumului de fibre scade riscul de a face un infarct cu 29% si te va face cu 1,9 ani mai tanara.  Iata alimentele bogate in fibre:

fasole lima (trei linguri): 13 grame;

– fulgi de grau (o ceasca): 10 grame;

-anghinare (o capatana mare): 10 grame;

-soia (jumatate de ceasca): 10 grame;

-migdale (24 bucati): 5 grame;

-arahide (30 bucati): 5,5 grame;

-fulgi de ovaz (1 ceasca): 3-4 grame.

Ai grija de sanatatea ta!

Sursa info: Cunoaste-ti corpul pentru a ramane tanar si sanatos- ghid de functionare (Dr. Michael F. Roizen & Dr. Mehmet C. Oz)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *