Dieta Karl Lagerfeld

Nimeni nu a zis ca nu trebuie apelam la couture si atunci cand trebuie sa slabim. Si Karl Lagerfeld este preferatul oricarei femei atunci cand vine vorba de haine. Asa ca ar trebui sa ii urmam sfatul si Cand faimosul designer Karl Lagerfeld a avut probleme cu greutatea, a apelat la doctorul nutritionist Jean Claude Houdret si au realizat impreuna un plan de dieta care l-a ajutat pe Karl sa slabeasca 45 de kilograme intr-un an!

Principiile de baza ale acestei diete sunt simple si implica limitarea consumului de grasimi si reducerea numarului de calorii. Se vor evita mancarurile prajite si se va creste consumul de proteine slabe si legume.
Proteinele vor fi incluse in orice masa, astfel se va evita pierderea mesei musculare, lucru care se intampla foarte des atunci cand urmam o dieta.
Grasimea este redusa la minin, iar singurii carbohidrati vor fi cei din legume si fructe.

Dieta Karl Lagerfeld este impartita in trei faze:

1. In prima faza ai voie sa consumi in jur de 800-900 de calorii pe zi si aceasta dureaza doua saptamani si trebuie facuta sub atenta supraveghere a medicului. Ai voie sa consumi trei mese pe zi, toate realizate din legume si suplimente alimentare cu proteine.

2. A doua faza include 1000-1200 de calorii pe zi si iti da voie sa consumi legume si sa inlocuiesti suplimentele de proteine cu alimente in toata regula ce contin proteine slabe (piept de pui, peste sau alt tip de carne slaba). Pe langa portia de legume si carnea slaba la gratar, la fiecare masa ai voie sa consumi un iaurt sau branza fara grasimi.

3. In a 3-a faza trebuie sa consumi intre 1200-1600 de calorii pe zi si ai voie sa incluzi in meniu (pe langa alimentele din faza unu si doi): paine neagra (la micul dejun) si fructe (dupa fiecare masa).

Alimente recomandate:

legume
carne slaba (peste, pui, curcan, vita)
suplimente cu proteine
iaurt low-fat
branza dietetica
paine din cereale integrale
fructe

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *