Insomnia

 

Cea mai cunoscuta dintre tulburarile legate de somn se manifesta sub trei forme: neputinta de a adormi, imposibilitatea de a ramane in starea de somn si tendinta trezirii foarte devreme 날개셋 한글 입력기 다운로드. Insomnia fie se manifesta pe termen scurt, fie se prelungeste pe durata catorva nopti consecutiv, ceea ce inseamna acumularea mai multor factori perturbatori: stil de viata alert, stres, schimbari frecvente de temperatura a mediului, program zilnic incorect organizat etc internet explorer 9 64bit 다운로드. Combinatia acestor elemente conduce spre insomnia cronica si in final spre depresie.

Cauzele insomniei pot fi variate, de cele mai multe ori insomnia este o tulburare determinată în mare parte de stilul de viaţă dezordonat to drive. Astfel, substanţele psihoactive, precum cafeaua, băuturile de tip cola, ciocolata şi ceaiul negru sau verde, nu trebuie consumate înainte de somn 밀회 ost 다운로드. Acestea intensifică activitatea creierului şi întârzie foarte mult somnul. În schimb, înainte de a merge la culcare sunt indicate câteva activităţi relaxante, precum cititul, o baie călduţă, ascultatul unei melodii liniştitoare şi chiar meditaţia ms dos 다운로드. De asemenea, lumina pe care o emit televizorul şi calculatorul este un alt factor declanşator al insomniei pentru ca acţionează ca un excitant asupra sistemului nervos Reba's Adventure Final.

Tratamentul consta in reducerea cauzelor psihologice, insa se pot administra si pilule, intre care tranchilizantele sunt mai eficiente decat barbituricele, de pilda 혈액형 다이어트 다운로드. Totusi nu se recomanda uzul lor pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *