Lista celor mai cunoscute diete – Pe care o incerci?

Cu totii am trecut prin momente in care ne-am dorit o schimbare, fie ca a fost vorba de aspect, fie ca a fost vorba de sanatate. Nestiind cum sa realizam aceasta schimbare ne infometam, cadem intr-o stare de pesimism sau depresie ori renuntam pur si simplu.

Vrei sa slabesti, insa nu stii cum?
Amelie.ro iti sare in ajutor! Iata lista celor mai faimoasa diete care te vor ajuta sa iti indeplinesti telul:

1. Metoda Dukan: pierzi in greutate in mod natural

Metoda Dukan va propune un plan de mancat sanatos bazandu-se pe alimentele pe care le foloseau oamenii primitivi, vanatori si culegatori: proteine si legume, 100 de alimente incluzind 72 alimente de origine animala si 28 alimente vegetale overclocking rings.  Puteti manca acest tip de alimente in orice canitate.

Dunkan-Diet-Creator-Under-Fire-for-Breach-of-Ethics-2
Sfaturi pentru o slăbire naturală:

Unul dintre avantajele majore ale acestei metode este structura sa. Dacă urmaţi întocmai planul de dietă, veţi pierde în greutate constant.
O metodă pentru slăbire şi stabilizare este dieta Dukan în 4 faze:
4 faze, începând cu una puternică, cea mai efectivă până la cea mai permisivă, cea de stabilizare
4 faze ce trebuie respectate succesiv astfel încât să puteţi atinge greutatea ideală: slăbiţi în mod natural, rapid, şi nu reveniţi la greutatea iniţială

Mai jos sunt cele 4 faze Dukan:

Faza de atac: o fază cu efecte imediate; pe durata aceste faze, dieta constă în 72 de alimente bogate în proteine ce favorizează scăderea rapidă în greutate
Faza de croazieră: în această fază dieta alternează zile doar cu proteine pure ( faze PP ) şi zile de proteine acompaniate de 28 de legume recomandate
Faza de consolidare: în această fază de 10 zile pe kilogram pierdut, se face pregătirea pentru reîntoarcerea la o dietă echilibrată; este vorba de o libertate alimentară monitorizată ce apără noua greutate atinsă, încă vulnerabilă; este o fază mult mai permisivă, prin introducerea a 2 mese festive.
Ultima fază constă într-o stabilizare definitivă bazată pe 3 măsuri simple, uşoare, concrete dar ne-negociabile. Această fază este cea mai uşoară dar şi cea mai esenţială în procesul de slăbire deoarece 95% din oamenii care urmează o dietă pun la loc kilogramele pierdute 마리텔 다운로드.

Comanda produsele Dukan, AICI

2 .Dr. Joel Fuhrman, autorul „ Dietei pentru imunitate”, te ajuta sa slabesti si iti da energia necesara ca sa nu te mai imbolnavesti niciodata.

Joel_Fuhrman
Iata cele 4 reguli ale lu Dr. Fuhrman:
1.    Consuma alimente bogate in fitonutrienti
Aceste alimente contin cele mai multe vitamine, minerale si phytochimicale ( compusi organici precum antioxidantii ce includ beta carotenul, vitamina c, acidul folic, vitamina E ) si cele mai putine calorii Jeju Blue Night. Alimentele bgate in phytonutrienti includ fructe si legume colorate precum legume cu frunze, rosii, ardei, fructe de padure. Legumele inchise la culoare cu frunze contin limfocite care ajuta digestia. Fructele de padure contin antociani si bioflavonoide care protejeaza inima si apara corpul de cancer.
2.    Consuma alimente care se digera incet
Evita alimentele ce contin ingrediente care se digera repede precum grasimile saturate, zaharul sau faina alba. Aceste ingrediente cresc glicemia, pompeaza insulina in corp. Astfel grasimea se pastreaza in corp, sistemul imunitar se slabeste si creste riscul aparitiei cancerului Get out and download. Consumand alimente care se digera incet, corpul tau poate aborbi nutrientii si ii poate folosi pentru a lupta impotiva bolilor. Astfel de alimente sunt nucile, semintele si boabele. Sterolii si stanolii din nuci si seminte ajuta la eliminarea grasimii rele din corp si au un rol important in functionarea creierului.
3.    Foloseste carnea ca si condiment
O dieta buna pentru organism se bazeaza pe consumarea alimentelor ce contin plante. Daca introduci in dieta ta prea multe alimente ce contin carne, va creste nivelul hormonului IGF-1. Acesta actioneaza ca insulina, adica depoziteaza grasimea rea Premaple download. Dieta ta trebuie sa contina numai 10 % carne. Foloseste carnea doar ca si condiment sau ca sa dea aroma mancarii.
4. Adauga 10 mestecaturi la fiecare bucata de mancare
Mestecatul mancarii ajuta la eliberarea in corp a nutrientilor si a enzimelor care protejeaza celulele. O persoana mesteca fiecare bucata de 15 ori. Mai adauga 10 mestecaturi. Studiile au aratat ca oamenii care mesteca mai mult consuma cu 10% mai putina mancare.

3.  Tony Horton promoveaza rezultatele pe termen lung.Strategia lui este: incepe sa urmezi un program de fitness si un plan sa mancat sanatos Download the bread basics In English.

hor
1.    Alege produse cu un singur ingredient
Alimentele naturale, integrale sunt esentiale intr-o dieta sanatoasa. Din pacate, ne lovim de multe ori de aditivii si conservantii din produse. Citeste etichetele produselor alegand produse cu un singur ingredient: fasole inghetata, etc.
2.    Consuma gustari nesanatoase
E greu sa renunti la alimentele nesanatoase. De aceea Tony recomanda regula 90-10. Urmeaza dieta 90% din timp 윈도우 10 영문판 다운로드. 10% din timp poti sa consumi gustarile care iti plac atat de mult.
3. Modeleaza-ti corpul cu shake-uri
Pentru a evita tentatiile pregateste mesele inainte. In loc sa mergi la fast-food, incearca sa consumi cate un shake. Sunt sanatoase, usor de facut si delicioase.
Shake-ul lui Tony
Ingrediente
–    Banane
–    Fructe de padure inghetate
–    Pudra de proteine
–    Lapte de migdale
–    Nuci caju
–    Apa sau apa de cocos
Mod de pregatire
Amesteca-le cu gheata.

4. Dieta Dr. OZ

20070917_108_350x263
1.Scapa de 100 de calorii intr-o zi
Daca mananci in fiecare zi cu 100 de calorii mai putin, poti slabi fara greutate pana la 5 kg intr-un an Download Accordance. Elimina din dieta ta sucurile acidulate, pachetelele cu gustari si renunta la 2 prajituri in fiecare zi.
Incearca sa mananci in fiecare zi cam aceeasi cantitate de mancare. Astfel nu vei fi tentata sa mananci multe snack-uri.
2.Schimba-ti farfuriile
Foloseste farfurii mai mici, de 22 cm in loc de cele obisnuite de 32 cm. Farfuriile mai mici iti dau control asupra portiilor de mancare. Vei manca mai putin si te vei simti mai satula.
Aceasta noua dieta trebuie urmata inteligent 고릴라 pc 다운로드. Scapa de pofte inainte sa apara cu niste gustari pregatite din timp.
3.Trebuie sa ai un partener de slabit
Fie ca vorbim de sot/sotie, de un prieten sau un coleg de munca, trebuie sa ai pe cineva cu care sa vorbesti de scopurile tale, de mesele pe care le consumi, de planurile tale. Discuta despre toate acestea 5 minute in fiecare zi.
Fiecare dieta mai permite scapari: poate fi o  nunta, ziua de nastere a cuiva sau poate fi o zi proasta. Poti intotdeauna sa te intorci pe drumul cel bun. Iata cum:Invata sa trisezi
Este usor sa te intorci pe drumul cel bun. Stii cum. Iata cateva moduri simple de a trisa cand poftele tale se datoreaza stresului sau unei zi lungi si plictisitoare Great Escape 2 7.
–    Lingerea buzelor: inspira, linge-ti buzele, inghite si expira spunand „ ohm”. Lasa aerul rece sa-ti mangaie buzele. Miscarea suava care dureaza cam 3 secunde te ajuta sa te linistesti.
–    Condimenteaza: adauga ardei iute rosu sau scortisoara mancarii pentru a-i da savoare si pentru a te scapa de pofta de dulce
4.Fa 10000 de pasi pe zi
Fie ca esti un incepator intr-ale antrenamentului fizic sau un atlet profesionist trebuie sa faci zilnic 10000 de pasi- echivalentul unei plimbari de 8 km. Daca faci deja exercitii fizice ai grija sa incluzi in rutina ta si exercitii cardio si antrenament de forta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *