Rolul grăsimilor ȋn alimentaţie

Tot mai mulţi sunt cei interesaţi de o alimentaţie sănătoasă 인스타그램 컴퓨터 다운로드. Ce ȋnseamnă ȋnsă asta?

Nutriţioniştii atrag atenţia că este important să avem un aport caloric echilibrat, corelat cu stilul de viaţă novel award. Ca regulă generală alimentele consumate pe durata întregii zile, ar trebui să ne asigure următoarele proporţii din principalele categorii de nutrienţi: glucide (55%), proteine (15%) şi grăsimi (30%) seven dwarfs.

Cele mai mari dezbateri sunt referitoare la consumul de grăsimi fiindcă mulţi sunt aceia care aleg să elimine grăsimile din alimentaţie, dar şi mai multi cei care consumă grăsimi exagerat 날개셋 한글 입력기 다운로드.

Niciuna dintre soluţii nu este ȋnsă cea corectă, fiindcă deşi grăsimile sunt necesare organismului, consumate fără să ţinem seama de cantitatea si calitatea lor, ne afectează sănătatea internet explorer 9 64bit 다운로드.

Este important de reţinut că există două tipuri de grăsimi: grăsimile bune, adică cele nesaturate şi grăsimile rele, adică cele saturate to drive. Astfel, grăsimile saturate, cunoscute popular sub denumirea de “grăsimi rele” duc la cresterea  colesterolului rău. Totuşi ele nu ar trebui eliminate complet din alimentaţie ȋnsă este bine să limităm consumul lor, lucru deloc la ȋndemână, având ȋn vedere că surse de grăsimi rele sunt alimente uşor accesibile, precum: dulciurile rafinate, produsele de patiserie, lactatele grase, carnea grasă de vită și cea de porc 밀회 ost 다운로드.

Specialiştii recomandă, pe cât posibil, înlocuirea alimentelor bogate în grăsimi saturate, cu cele bogate în grăsimi nesaturate: uleiurile vegetale (de măsline, de in, de rapiţă) şi produsele pe baza lor, precum maioneza şi margarinele de nouă generaţie, bogate în grăsimi esenţiale Omega 3 şi Omega 6 ms dos 다운로드. Schimbarea este benefică ȋn special pentru sănătatea inimii.

„Alimentaţia bogată ȋn grăsimi saturate şi sedentarismul au rol determinant ȋn creşterea nivelului colesterolului, unul dintre factorii importanţi pentru sănătatea cardiovasculară Reba's Adventure Final. Să nu pierdem din vedere că aproximativ 80% dintre bolile de inimă ar putea fi prevenite, prin simple schimbări ale stilului de viaţă – o alimentaţie echilibrată şi puţină mişcare practicată cu regularitate.” subliniază dna nutritionist Maria Spiridon 혈액형 다이어트 다운로드.

De asemenea legumele, fructele, cerealele, lactatele slabe, carnea de peşte, ouăle consumate cu moderaţie, fructele oleaginoase şi lichidele completează o dietă sănătoasă şi de aceea ar trebui să le includem în meniul zilnic.

Concluzia: o dietă echilibrată, exerciţiile fizice practicate cu regularitate şi repetarea analizelor de sânge de cel puţin două ori pe an sunt primii paşi pe care trebuie să îi urmăm în lupta împotriva colesterolului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *