Dieta Ramadan: De ce ar trebui să consumi carbohidrați la cină şi nu în timpul zilei

O nouă dietă, inspirată de Ramadan, luna din calendarul islamic dedicată postului, demontează mitul potrivit căruia consumul de carbohidraţi în timpul serii este cel mai periculos pentru siluetă, sugerând că o porţie de paste la sfârşitul zilei are printre beneficii reducerea riscului de diabet şi de boli cardiace scratch programming.

O echipă de cercetători de la Universitatea Ebraică din Ierusalim a realizat studiul după analizarea dietelor musulmanilor din perioada Ramadan, când oamenii ţin post în timpul zilei şi mănâncă la cină mese bogate în carbohidraţi, scrie Daily Mail Holly Motors download.

Sursă bună de energie, clasa carbohidraţilor include pastele integrale, pâinea, orezul şi boabele de fasole.

Potrivit cercetătorilor, dieta creşte nivelul de saţietate – sentimentul de săturare – şi influenţează producerea de hormoni asociaţi cu factorii de risc de atac cardiac 텍스북 2.2 다운로드. Ei au asigurat că regimul este promiţător pentru oamenii supraponderali care

încearcă să slăbească Novinson download.

„Ideea a venit de la studiile asupra musulmanilor în perioada Ramadan, când aceştia ţin post în timpul zilei şi consumă seara alimente bogate în carbohidraţi, în acea perioadă secreţia de leptină suferind schimbări”, a spus profesorul Zecharia Madar, savant şef în Ministerul de Educaţie al Israelului Pre-season renewal download.

La studiu au participat 78 de ofiţeri de poliţie, care au fost supuşi fie dietei Ramadan (carbohidraţi la cină), fie dietei constând în pierderea controlată a kilogramelor (carbohidraţi în timpul zilei) Insidious.

După şase luni, cercetătorii au examinat efectele regimului experimental asupra secreţiei a trei hormoni: leptina – hormonul saţietăţii, grelina – hormonul foamei, şi adiponectina – hormonul care leagă rezistenţa la insulină de sindromul metabolic Download Barcode 128.

Rezultatele cercetării au arătat că dieta experimentală a dus la schimbări pozitive în profilurile hormonale ale celor care au ţinut regimul Ramadan. În comparaţie cu „grupul controlului”, dieta nouă a numărat printre efecte scăderea senzaţiei de foame, reglarea greutăţii, a circumferinţei abdominale şi a grăsimii corporale hy 헤드 라인 다운로드.

Persoanele care au respectat dieta Ramadan au demonstrat, de asemenea, îmbunătăţiri privind nivelul de zahăr şi de lipide din sânge şi riscurile de inflamare 한컴 오피스 2010 체험판 다운로드.

Studiul, publicat în jurnalele de Nutriţie, Metabolism şi Boli Cardiovasculare (Nutrition, Metabolism and Cardiovascular Diseases journals),  sugerează, mai departe, că efectele pe care le are concentrarea carbohidraţilor consumaţi spre sfârşitul zilei îi avantajează pe oamenii cu risc ridicat de diabet sau de boli cardiovasculare din cauza obezităţii microsoft outlook 2010 다운로드.

„Descoperirile reprezintă baza pentru o dietă alternativă mai potrivită pentru aceia care întâmpină dificultăţi în respectarea dietelor de-a lungul timpului”, a explicat profesorul Madar.

„Următorul pas este să înţelegem mecanismele care duc la rezultatul obţinut.”

 

 

 

Sursa articol: mediafax.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *