Slabeste cu regimul hiperproteic

Sfatul medicului nutritionist se refera la atentionarea ca acest regim este indicat femeilor dinamice si sanatoase, care doresc sa piarda rapid 3-4 kg inaintea unei ocazii deosebite unde vor sa-i eclipseze pe invitati printr-o tinuta de invidiat daemon tool.

Actioneaza in special asupra celor cu celulita, cu fese si coapse pline. Este nerecomandat celor care mananca deja foarte putin, sportivelor, gravidelor, celor ce alapteaza, copiilor, adolescentilor, persoanelor in varsta si tuturor celor ce au probleme cu rinichii sau inima Dragon Princess.

Este un regim fara riscuri, destul de dur. Alimentele bogate in proteine animale sunt sarace in calorii, topesc grasimile cu pastrarea masei musculare, obliga organismul la arderi mai intense, activand metabolismul bazal 홍연 mp3 다운로드.

In prima saptamana, se scot compltinet din hrana dulciurile, grasimile, cerealele, legumele uscate, carnea grasa, uleiurile, untul, smantana si fructele Terraria 1.2.0.2 Download.

In a doua saptamana, se introduc fructele.

In a treia saptamana se asociaza fainoasele in cantitate medie 유튜브 멀티 다운로드. Se beau obligatoriu cel putin 2-2,5 litri de apa, deoarece proteinele constipa.

Amelie.ro iti ofera cateva exemple de meniuri:

PRIMA SAPTAMANA: PROTEINE SI LEGUME
Mic dejun: ceai sau cafea, un iaurt degresat, 1-2 felii sunca slaba sau un ou fiert in coaja 자바 ee 다운로드.
Pranz: 1 farfurie salata cu un ou fiert, fara sos, 150 g carne vita la gratar sau biftec tartar cu verdeturi tocate, 1 iaurt degresat large number.
Cina: 1 farfurie (150g) creveti sau raci, 1 piept de pui (150-200 g) cu verdeturi si lamaie+ 1 portie pastai verzi (mazare, fasole), 1 iaurt degresat Instagram batch download.

A DOUA SAPTAMANA: PROTEINE, LEGUME SI FRUCTE
Mic dejun: ceai sau cafea, 1 iaurt degresat, 1-2 felii sunca slaba sau 1 ou, 1 portocala sau 1 Kiwi Download Batter's Mania.
Pranz: 12 stridii, midii, peste slab, fara sos, 150 g muschi de vita la gratar, un castron de capsuni, fragi, neindulcite.
Cina: 12 bucati sparanghel cu otet de fructe, 200 g peste slab rasol, 1 iaurt degresat Carnival Holocaust Download.

A TREIA SAPTAMANA: PROTEINE, LEGUME, FRUCTE SI CANTITATE REDUSA DE FAINOASE
Mic dejun: ceai sau cafea, iaurt cu 20% grasime, o bucata sunca sau piept de pui, o bucata de paine(100-150g).
Pranz: 150g carne vita la gratar, 200g conopida fiarta + 3 lingurite orez, un mar copt.
Cina: 200g peste la aburi, o salata verde cu otet de fructe si urme de ulei presat la rece, 1 iaurt degresat cu cateva cirese, capsuni.

Un regim de slabit nu este intotdeauna un motiv de bucurie, el presupunad multa vointa si putere de a spune NU multor tentatii, dar daca trebuie neaparat sa fim frumoase, sanatoase si bine dispuse, Amelie.ro crede ca merita efortul si este alaturi de femeile ambitioase care vor sa eclipseze printr-o tinuta de invidiat, hotarate sa renunte la acele kilograme in plus acumulate pe timpul vacantei. Succes!

sursa foto: healthmeup

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *