Slabesti dormind!

Somnul profund, asul din maneca pentru o silueta perfecta!

In timp ce jumatate din planeta apeleaza la diete, sport, tratamente, infometare dand jos kilogramele in plus pentru a avea o silueta perfecta in timpul verii, exista studii care ne arata ca un somn profund si de durata pe timpul noptii te ajuta sa slabesti mult mai sanatos si mai usor.

Conform unui studiu realizat la Universitatea din Chicago, somnul scurt mareste nivelul de grelina, un hormon care stimuleaza foamea, in acelasi timp favorizand retentia de grasime si reducand consumul de energie.

O persoana care doarme 7 ore pe noapte si arde 2500 de calorii in timpul zilei, dormind numai o ora in plus, poate sa scape de inca 147 de calorii in aceeasi zi!

Nu numai durata somnului este importanta, ci si calitatea sa! Somnul scurt si de proasta calitate contribuie la aparitia bolilor cronice si relationeaza cu luarea in greutate, diabetul si mortalitatea prematura.

Calculeaza-ti timpul de somn!

Ca sa determini care sunt orele potrivite de somn pentru tine, trebuie sa urmezi trei pasi simpli:

Vezi care este ora obisnuita la care te trezesti!
Da ceasul inapoi cu 7 ore si jumatate!
Pune o alarma care sa iti indice ca aceea este ora ta de mers la somn!

O persoana trebuie sa doarma in medie cel putin 5 cicluri a cate 90 de minute de somn profund, sau mai exact 450 de minute pe noapte. Spre exemplu, daca in mod normal te trezesti la 7:30, ora ta de mers la somn trebuie sa fie cel tarziu la 00:00.

Ardeiul iute-Ingredientul secret pentru un somn perfect

Conform unui studiu realizat in Australia, la Universitatea din Tasmania, mancarea condimentata poate sa te ajute sa dormi mai bine si sa iti aduca un plus de energie pentru a doua zi.

Consuma zilnic chilli pentru sursa de energie si pofta de somn !

Cercetatorii australieni au descoperit ca poti adormi mult mai usor atunci cand consumi mancare bogata in chilli. Rezultatele cercetarii au aratat ca cei care au participat la studiu si au consumat mancare condimentata , au obtinut cu aproximativ 30% mai multa energie in timpul zilei, chiar daca durata somnului le era redusa cu 20 de minute.

Capsaicina iti controleaza ciclurile de somn

„Atunci cand consumi chilli, capsaicina, substanta responsabila de iutimea ardeilor, are efecte benefice asupra somnului. Aceasta actioneaza asupra senzorilor din creierul tau si iti controleaza ciclurile de somn, afirma dr. Eduard Bolohan, reprezentant al produselor Chilliburner si Chillishape.

Combinand efectele capsaicinei cu o dieta echilibrata, exercitiu fizic si un somn profund de 8 ore vei accelera procesul de slabire.

Ce poti face daca nu iti prieste mancarea picanta ?

Deoarece pentru unele persoane consumul zilnic de ardei iute poate fi o adevarata provocare, pe piata romaneasca au aparut tablete de slabit, preparate pe baza de extract natural de ardei iute, Chilliburner.

Cu o singura capsula de Chilliburner pe zi :

Iti reglezi somnul – datorita cantitatii de capsaicina continute !
Scapi de senzatia de usturime !
Arzi pana la 1000 kj pe zi !
Iti este stimulata pierderea in greutate – prin cresterea metabolismului !

Sforaitul partenerului iti pune in pericol silueta

Dormitul cu televizorul deschis, reglarea unei temperaturi nepotrivite in camera de somn si sforaiturile partenerului sunt printre principalii factori perturbatori pentru odihna ta. De exemplu, persoanele care lucreaza noaptea si dorm ziua, sufera frecvent de exces de greutate, diabet, si chiar depresie.

De acceea este important sa urmezi cateva reguli simple:

Discuta cu partenerul despre cum poate sa invete cateva trucuri simple pentru a diminua intensitatea sforaitului !
Exista zgomotele sau lumina in exces in dormitor!
Nu consuma cafea, alcool, ceai, bauturi racoritoare, tutun sau cafea, pentru ca functioneaza ca stimulente inainte de a merge la culcare !
Nu rezolva sarcini care cer concentrare mentala inainte de a te culca !
Dormi intr-o camera bine ventilata si evita excesul de frig sau caldura !
Nu ramane treaz in pat timp indelungat !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *