Sugestii pentru un pranz sanatos

Hrana sanatoasa este foarte importanta pentru organism intrucat acesta are nevoie de toti nutrientii necesari pentru o buna functionare, si implicit sanatate. Astazi iti propunem 10 sugestii pentru un pranz sanatos.

1) 1 salata greceasca (mare) cu rosii, castraveti, ardei gras, ceapa, masline, 1 felie de branza feta + 1 ou fiert + 2 triunghiuri foccacia sau 1 felie de paine cu usturoi.

2) 1 omleta din doua oua cu jambon, ciuperci, 1 lingura de cascaval ras + 1 salata verde + 1 felie de paine.

3) 1 saorma mica de pui (fara cartofi prajiti si maioneza) cu usturoi + 1 salata mare.

4) 1 portie de paste cu sos rosu (arrabiate, bolognese) + 1 lingura de parmezan ras – se pot folosi si sosurile gata preparate din comert, inclusiv pesto.

5) o ciorba/ supa mare de orice fel de carne slaba (fara smantana) si multe legume (inclusiv cartof) cu ardei iute.

6) 6-8 bucati de sushi + un bol de supa

7) 2 felii de paine unse cu crema de branza +4 felii de somon afumat + 1 salata mare verde + morcov ras + marar.

8 ) 2-3 felii de carne de vita la gratar + 1 felie paine de secara + 1 salata mare de varza alba.

9) 2 felii de paine unse cu mustar sau pasta de hrean + 2 felii de friptura rece + 1 salata mare asortata sau muraturi.

10) 1 salata Caprese: 1 mozzarella in zer (125 g) + 2 rosii feliate + 1 lingurita de pesto + 2 triunghiuri foccacia sau 1 felie de paine de secara.

Speram ca sugestiile pentru un pranz sanatos sa fie pe placul si gustul tau. Pofta buna!

Sursa info: Traiesc, deci ma abtin. Dr. Mihaela Bilic

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *