Top 10 alimente care iti accelereaza metabolismul

Odata ce ai implinit 30 de ani trebuie sa ai grija de corpul tau mai mult decat ai facut-o pana acum. Corpul tau este ca un calculator, se apasa pe un buton si totul se schimba: devine mai sensibil la factori externi si oboseala, oasele sunt mai fragile, masa musculara scade cu 1% pe an, iar metabolismul incetineste 온디스크 멀티 다운로드.

Ai grija de tine cu cateva alimente care accelereaza metabolismul!

 

Incetinirea metabolismului are ca rezultat acumularea kilogramelor in plus. Nici nu-ti dai seama cand s-au adunat sub forma de colacei in jurul abdomenului. De aceea, daca ai trecut de pragul de 30 de ani, primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa accelerezi metabolismul 2014 Autocad Kizen download. Care este secretul? Alimentatia!

N-o sa iti vina sa crezi, dar alimentele din topul de mai jos le poti gasi la piata sau la plafar, te vor ajuta sa iti accelerezi metabolismul, sa reduci circumferinta soldurilor si te vor face sa te simti si sa arati mai bine ca la 20 de ani.

Fasolea

Stimuleaza arderea grasimilor. Fasolea fiarta si racita contine amidon rezistent, ceea ce inseamna ca jumatate din caloriile consumate nu pot fi absorbite 내머리속의 지우개 다운로드. Amidonul rezistent din fasole ofera senzatia de satietate pentru mult timp, ajuta la arderea grasimilor, stimuleaza metabolismul bazal cu 20-30% si formeaza in procesul de digestie acidul gras butanoic care ajuta la arderea rapida a grasimilor. Balonarea si gazele acumulate de Fasole metabolismcorp sunt tot responsabilitatea acidului butanoic, aspecte pentru care nu ar trebui sa iti faci griji Midnight Inparis download. Cu cat mai multa fasole mananci, cu atat mai repede corpul tau va ajuta la inmultirea bacteriilor bune de care ai nevoie pentru o digestie fara efecte secundare.

Nu combina fasolea cu peste sau carne. Amidonul nu poate fi digerat de aceleasi enzime digestive pe care le produce corpul in cazul carnii Eeprom. Nu combina fasolea cu alte amidonoase: paste, orez, paine. Poti savura boabele de fasole fiarta in salata de cruditati sau cu legume fierte sau sotate.

Ceaiul de Chimen

Ajuta la reducerea si disparitia totala a crizelor matinale de foame Download Diablo 2 Battlenet. Bea o cana de ceai de chimen inainte de somn si rezultatele nu vor intarzia sa apara. Chimenul este apreciat pentru calitatile sale de neutralizare a mirosului si gustului alimentelor consumate anterior si reducerea senzatiei de foame. Introducerea chimenului in alimentatie ajuta la digestie, faciliteaza absorbtia nutrientilor si reduce grasimea depusa in organism.

Merelemere pentru Metabolism

Sunt gustarea perfecta inainte de pranz 배틀그라운드 맵핵 다운로드. Pectina, fibra solubila din mere, reduce cantitatea de zahar si numarul de calorii absorbite dupa masa – veste buna pentru persoanele care doresc sa previna diabetul tip 2. Merele sunt gustarea sanatoasa si redusa din punct de vedere caloric pentru persoanele care sunt la dieta. Consumul de mere echilibreaza cantitatea de zahar din sange, evita crizele de “pofta de dulce” si te pot tine satula aprox 2 ore I'll show you the download.

Ceaiul Verde

Consumat intre mese ofera senzatie de satietate pentru mult timp datorita fitonutrientilor EGCG(epigallocatechin gallate) pe care ii contine si care ajuta la cresterea numarului de hormoni responsabili sa informeze creierul ca organismul este satul. Beneficiile pe termen lung ale consumului de ceai verde se pot vedea consumand 1-2 cesti/zi. Consumul constant si echilibrat al ceaiului verde previne stocarea grasimilor, regleaza nivelul hormonilor respnsabili de apetit si modifica felul in care corpul metabolizeaza mancarea apple itunes.

Avocadoavocado metabolism

Ajuta la arderea grasimii la nivelul abdomenului deoarece contine grasimi monosaturate de origine vegetala supranumite in nutritie MUFA. Acestea se mai gasesc in seminte, nuci si masline, ulei presat la rece si ciocolata neagra, fiind o sursa sanatoasa de energie pentru intreaga zi. Studiile arata ca grasimile monosaturate imbunatatesc starea de sanatate a inimii si protejeaza corpul de bolile cronice download.

Ardeiul Iute

Reduce apetitul in timpul mesei, capsaicina fiind componentul activ care da gustul picant. De asemenea creste temperatura corpului accelerand metabolismul. Studiile confirma capsaicina ca fiind un stimulent hormonal al fericirii la nivelul creierului. Adauga ardeiul iute in alimentatia ta si, pe langa faptul ca iti vei accelera metabolismul, vei fi si fericita.

Scortisoara

Este condimentul care trezeste multe emotii pentru ca mereu ne duce cu gandul la sarbatorile de iarna petrecute in familie. Afla si ca are efect afrodisiac, incetineste procesul de tranzitie al alimentelor prin stomac si scade nivelul zaharului in sange prin stimularea metabolizarii glucozei. Poti adauga scortisoara la micul dejun in fulgii de ovaz, la cafea, si chiar la tocanitele de legume/carne de pui si friptura de porc.

Lintea RosieLinte-Rosie metabolism

Este leguminoasa bogata in proteine si fibre care te va ajuta sa fii satula mai multe ore la rand. Consumand o ceasca de linte oferi corpului tau ¾ din doza recomandata de fibre/zi. Lintea o poti consuma sub forma de supa sau tocanita sau pur si simplu adaugata in salatele tale preferate in stare fiarta sau hidratata timp de 12-18 ore.

Semintele de Chia

Sunt bogate in fibre solubile care au proprietatea de a-si mari volumul oferind senzatie de satietate pentru mai mult timp. In plus, reduc colesterolul din organism si previn absorbtia grasimilor la nivelul abdomenului.

Semintele de Dovleac

Sunt bogate in acizi grasi omega-3 si au capacitatea de a impiedica corpul sa stocheze grasimea in exces. Contin proteine si magneziu care regleaza apetitul si intaresc muschii. Incearca sa mananci un pumn de seminte de dovleac crude de 2-3 ori pe saptamana sub forma de gustare sau adaugandu-le in salatele tale preferate. Evita sa le tratezi termic pentru ca isi pierd mai mult de 50% din nutrienti.

 

Surse Info
http://www.doctoroz.com & http://www.prevention.com
Surse Foto
http://www.freedigitalphotos.net & http://wallpaperswide.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *