Top 10 alimente anti oboseala

Oboseala o descriem ca pe o senzatie de slabiciune,de epuizare, lipsa de energie, dificultatea continuarii obiceiurilor anterioare si sustinute in mod repetat pana la un moment dat.

Oboseala datorata oricarui motiv din viata noastra, conduce la stres, depresie, tulburari de nutritive, imunodeprimare, infectii, migrene, obezitate si hipotensiune arteriala 유니버스 샌드박스 2 다운로드.

Ce trebuie sa mancam, ca sa devenim mai energici intr-o astfel de perioada?

 

1. Carne de vita si de porc slaba ( Carne rosie)mediafax ro

Datorita faptului ca sunt doua alimente bogate in Fier, acestea previn anemia, care este cea mai raspandita cauza a oboselii si care apare in urma diminuarii capacitatii de a transporta oxigen in celule Shoutcast.

 

2. Cereale integrale

humanmedia roAcestea sunt bogate in Folat si Vitamina B12, doi nutrienti necesari la reinoirea sangelui si prevenirea anemiei. Deasemnea sunt bogate in carbohidrati ( glucide), necesari furnizarii energiei pentru muschi si creier

Datorita faptului ca acestea contin seleniu, mangan si grasimi sanatoase, contribuie la diminuarea colesterolului rau din sange

Beta-glucanul, o fibra solubila, ce face parte din compozitia acestor cereale, ajuta la inhibarea tumorilor si la buna functionare a sistemului digestiv 비트코인 지갑 다운로드.

 

3. Oua  nutritionist info ro

Contin vitamine din complexul B, care au datoria de a transforma carbohidratii in energie. Datorita faptului ca in oua gasim niacina, acestea sunt o buna sursa pentru hrana creierului. Nu trebuie sa uitam nici faptul ca este prezenta si Vitamina K, vitamina care imbunatateste memoria si elimina toxinele din ficat Hangouts pc version.

 

4. Paste fainoase utilecopii ro

Pastele deasemenea contin vitamine din complexul B si foarte important ele reprezinta carbohidratii complecsi. Datorita descompunerii lente a acestora din urma, glicemia se stabilizeaza usor iar oboseala intervine mai greu.

Sunt recomandate si persoanelor care doresc sa slabeasca si tin o cura de slabire, datorita faptului ca in stomac, sub actiunea sucului gastric, carbohidratii acestia complecsi, se digera mai greu decat cei simpli si atunci ele ofera senzatie de satietate ore intregi, deci alunga foamea, consumate si in cantitati mici Japanese songs.

 

5. Banane wallstreetfitness

Datorita continutului ridicat de Potasiu , Magneziu si vitamiina B, banana reprezinta gustarea ideala, cu putine calorii iti ofera o cantitate mare de energie.

Cu cat acestea au coaja mai coapta, cu atat mai mult sunt capabile sa produca substanta numica TNF ( factor de necroza tumorala), care distruge celulele tumorale existente 이미지 한번에 다운로드.

Datorita continutului ridicat de potasiu, sunt un remediu perfect pentru mahmureala.

 

6. Iaurt cevabun ro

Datorita bacteriilor lactice, pe care acesta lecontine, iaurtul, implicit produsele lactate, ajuta organismul sa lupte impotriva virusilor sau bacteriile, asigurandu-ne o imunitate puternica 이니페이플러그인128 다운로드. Acesta este bogat in calciu, probiotice si magneziu, fapt ce conduce la instalarea lenta a oboselii.

Este indicat chiar si pentru mastile faciale, intrucat estompeaza oboseala de pe chip si il lasa mai fin la atingere.

 

7. Nuci sau alte fructe oleaginoase csid

Prin continutul lor de aicizi grasi nesaturati, magneziu si fier, acestea reduc procesele inflamatorii, fluidifica sangele, permitand astfel creierului sa functioneze normal si sa nu lase oboseala sa intervina 아르바이트 이력서 양식 다운로드.

Contin si Vitamina E, fibre si antioxidanti, ce intervin in protejarea celulelor de imbatranire.

 

8. Citrice ( lamaie, portocala, grepfrut) zumi ro

Datorita continutului mare de vitamina C, din aceste fructe , capacitatea de aparare a organismului creste iar anemia este prevenita Download animal raising games. Citricele previn anemia, datorita continutului crescut de vitamina C, care ajuta Fierul sa se absoarba mai rapid, combatand anemia, dispare si oboseala.

 

9. Peste foodstory

Pestele contine acizi grasi polinesaturati Omega-3 si vitamina B12 Starcraft 1 16 1. Acestea sporesc atentia, combat oboseala, fluidifica sangele, regleaza cantitatea de cholesterol din sange, reduc procesele inflamatorii si contribuie la functionarea optima a sistemului nervos.

 

10. Apa glass-of-water

Apa noastra cea de toate zilele, consumata in cantitati adecvante ( 1.5-2 l/zi) previne dezhidratarea, care conduce la oboseala, epuizare, migrene, senzatie falsa de foame si lipsa de concentrare.

 

 

Tu ce remedii folosesti impotriva oboselii sau cu ce te delectezi dupa o zi solicitanta la serviciu?

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *