Tu stii ce tip de silueta ai?

Nu suntem atat de norocoase sa ne putem alege forma corpului, dar suntem suficient de destepte sa invatam sa o modelam prin sport si o dieta corespunzatoare fiecarui tip de silueta. Asadar, ne mentinem sanatoase si cunoastem factorii de risc ce vin odata cu fiecare forma de silueta in parte.

Afla ce tip de silueta ai si ce reguli trebuie sa respecti ca sa o mentii in parametri normali!

 

1. Forma de silueta ” PARA”

pear-shape22231
Este tipul de silueta determinat de hormonii sexuali estrogen si progesteron traffic signs. Aceasta forma are o distributie a grasimii in jumatatea inferioara a corpului (solduri, coapse). Depozitele de grasime din aceste zone sunt folosite pentru sarcina si alaptare. Talia este subtire, umerii mici, iar sanii au o marime mica sau medie.

Beneficiile acestei forme constau in faptul ca reprezinta o protectie impotriva diabetului si bolilor cardiovasculare. In acelasi timp, silueta para poate fi un adevarat cosmar in lupta cu kilogramele, fiindca aceste zone nu prea raspund la cura de slabire si slabitul se va face din grasimea distribuita de la talie in sus (sani, fata, abdomen)

Acest tip de silueta se asociaza frecvent cu circulatia sangvina deficitara, drenajul limfatic insuficient si celulita cura 3.6.

Reguli alimentare silueta para:

• Reduceti consumul de sare: – renuntati pe cat posibil la mezeluri, muraturi, semipreparate, branzeturi, conserve, produse de tip fast food.

• Alegeti proteinele slabe ( nu se transforma in renumitele depozite de grasime si accelereaza metabolismul ) : carne de pui, de curcan, de peste, oua, lapte degresat, iaurturi

• Consumati fructe, legume si verdeturi, fiind bogate in apa, vitamine (A, C, D, E), fibre si minerale (fier, magneziu, folati, potasiu).

• Renuntati la dulciuri si zahar. Optati in schimb pentru glucide complexe care pastreaza un timp mai indelungat senzatia de satietate: paine, cereale, paste, orez, fasole, mazare (scad pofta de dulciuri si sunt bogate in minerale si oligoelemente) 김어준의 뉴스공장 다운로드.

• Grabiti procesul de elimiare a toxinelor si consumati cat mai multe lichide: apa, ceai, supa, ciorba, dar nicidecum bauturi racoritoare carbogazoase

• Faceti cat de mult sport puteti si va permite timpul. Inotul da rezultatele cele mai bune pentru acest tip de silueta.

2. Forma de silueta ”MAR”

silueta mar
Este silueta determinata de testosteron ( hormonul masculin) si se mai numeste si forma android . Grasimea este distribuita in majoritate pe brate si abdomen, adica in partea superioara a corpului.

Caracteristici : talie masiva, umeri lati, soldurile inguste iar picioarele sunt subtiri 태양을 삼켜라 다운로드.

Va dau o veste buna in legatura cu aceasta forma: grasimea de pe burta este prima care dispare prin restrictia calorica. Deci, surplusul ponderal se datoreaza unui stil de viata dezordonat, asociat cu sedentarism. Exista un risc crescut de aparitie a diabetului de tip 2 si a bolilor cardiovasculare.

Reguli alimentare pentru silueta mar:

• Renuntati la dulciuri si bauturi carbogazoase, in special cele cu cofeina. Continand zahar in abundenta, cresc secretia de insulina, iar aceasta din urma este hormonul responsabil de transformarea rapida a excesului de calorii in depozite de grasime movie one-line.

• Fara prajeli, tocaturi si sosuri grase din comert.

• Stabiliti-va un orar si respectati mesele principale, iar seara eliminati carbohidratii. Puteti asocia proteinele slabe cu legumele.

• Fara alcool! Favorizeaza sinteza de grasimi.

• Consumati cat mai multe fibre.

• Sunt obligatorii (zilnic) exercitiile mai ales pentru abdomen, dar si pentru solduri.

• Pentru a preveni aparitia unor boli complicate, controlati anual glicemia, nivelul colesterolului si al trigliceridelor.

3 kyocera. Forma de silueta ”ARDEI GRAS”

1bc5da49e6a2391cb0d3ae859038cdb6
Este o combinatie intre silueta para si silueta mar. Cu acest tip de silueta, daca va ingrasati, se vor ”rotunji” uniform toate zonele, de la sani la abdomen, dar si soldurile si coapsele.

Daca va apucati de o cura de slabire aceasta va da rezultate, iar daca aveti mici abateri acestea nu vor fi vizibile imediat. Trebuie sa aveti foarte mare grija sa nu abuzati de aceste avantaje, deoarece v-ati putea trezi intr-o zi ca toate acele cure de slabire urmate de succese, la un moment dat nu isi vor mai face efectul D.C.Wave Download.

Deci, zambiti pentru ca sunteti norocoase si daca este cazul, apucati-va de treaba!

Reguli alimentare silueta ardei gras:

  • Micsorati cantitatea de grasimi (margarina, uleiuri, smantana) si zaharuri (produse de patiserie, bomboane, caramele, jeleuri, prajituri).
  • Consumati cat mai multe fructe si legume, dar aveti grija seara cu citricele ( provoaca acid, drept urmare va interveni pofta subita de mancare).
  • Beti multa apa, dar nu in timpul mesei.
  • Renuntati la prajeli si fast-food.

4. Forma de silueta „CLEPSIDRA”       

silueta clepsidra
Acest tip de silueta se caracterizeaza printr-o talie bine definita, solduri si umeri simetrici, cu un bust pronuntat 손오순 고도리 다운로드. Femeile care au corpul in forma de clepsidra sunt considerate cele mai atragatoare, datorita taliei „de viespe” si formelor voluptuoase dupa care barbatii sunt innebuniti.

Reguli alimentare silueta clepsidra:        

  • Consumati alimente sarace in carbohidrati complecsi.
  • Alegeti oricand legume, fructe si oleaginoase ( nu abuzati de cele din urma).
  • Evitati gustarile formate din glucide simple, mai ales la ore tarzii 꽁음따 다운로드.
  • Renuntati la prajeli, sosuri si tocaturi.
  • Sunt ideale alimentele bogate in fibre, vitamine si minerale.

 

 

5. Forma de silueta „DREPTUNGHIULARA”

Cand vorbim despre acest tip de silueta, trebuie sa stim ca latimea umerilor este egala cu cea a soldurilor si cu lungimea silueta dreptunghitrunchiului de corp. Deci umerii, talia si bazinul urmeaza aceeasi linie. In general, femeile cu aceasta forma, au sanii si fesele plate. Cand se ingrasa se rotunjesc peste tot, sani, burta, coapse si fese, iar kilogramele in plus care se vad imediat Download 2000s hits.

Problema kilogramelor in plus o reprezinta consecinta unor proaste obiceiuri alimentare ( gustari dese si mai mereu din plictiseala, mancare grasa si dulce), lipsa activitatii fizice si o delasare progresiva.

Reguli alimentare silueta clepsidra:  

  • Mizati pe proteine – carne, peste, oua.
  • Respectati cele doua gustari principale/zi si nimic in plus (fara ciuguleli intre mese)
  • Consumati fructe si legume (vitamine si minerale). Potolesc „pofta de dulce”.
  • Reduceti cantitatea de grasimi si zaharuri simple, care duc la ingrasare rapida si la senzatie de foame.
  • Consumati cel putin 2 litri de apa pe zi. De multe ori senzatia de foame poate fi confundata de organism cu cea de sete. Nu va lasati pacalite!

 

Este foarte important sa stim in ce tip de silueta ne incadram. Astfel ne putem feri de factorii care ne dauneaza sanatatea si provoaca aparitia anumitor patologii care necesita tratament si observatie clinica indelungata. In plus, putem imbratisa toate regulile alimentare care ne fac mai atragatoare, sanatoase si increzatoare.

 

Sursa foto
www.sanatate.bzi.ro, www.nuovamamamia.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *