Frumusetea – o afacere profitabila

În ultimii ani, piata de beauty este într-o continuă expansiune, iar, în condiţiile în care frumuseţea este percepută tot mai mult ca o valoare individuală şi nu ca un lux, investiţiile pe care o persoană le face în menţinerea unui look tânăr şi plin de vigoare au ajuns să fie incluse în bugetul lunar.

Rejuvenarea facială şi corporală, epilarea definitivă cu ajutorul luminii intens pulsate (IPL), albirea dentară şi tratamentele faciale non-agresive sunt printre preferatele româncelor, oraşele mari fiind din acest punct de vedere o atracţie pentru investitorii în domeniu.

După ce, iniţial, saloanele de top păreau că vizează doar capitala si cateva orase foarte mari ale tarii, acum accesibilitatea acestora a crescut.

Nomasvello Constanta2

Recent pătrunsă  pe piaţa constănţeană, cu un salon deschis în City Park Mall, franciza Nomasvello se bucură de o popularitate tot mai crescută datorită faptului că dispune, în premieră în România, de tehnologia IPL, folosită pentru îndepărtarea părului nedorit de pe corp. Aceasta este cea mai recentă descoperire care permite epilarea definitivă pe piele bronzată, în condiţii de maximă siguraţă şi eficienţă.

Preferate tot mai mult de doamnele din Constanta si nu numai sunt şi tratamententele de rejuvenare facială şi întreţinere corporală de tipul procedurilor cu ultrasunete pentru curăţarea în profunzime a tenului, fără atacarea ţesutului, albirea dentară care, mai nou, nu pune în niciun fel în pericol smalţul şi sănătatea dinţilor, sau tratamentul anticelulitic LED +Esthetic, ce acţionează de la rădăcina problemei, fără a afecta ţesuturile din jur.

Nomasvello Constanta4

Astfel, deşi criza şi-a făcut simţită prezenţa la noi mai pregnant din anul 2011,  studiile de piaţă au arătat că investiţiile în domeniul beauty au crescut în mod constant de ambele părţi – al consumatorilor şi al furnizorilor de astfel de servicii. Aceeaşi tendinţă de creştere a fost sesizată şi în 2012, pentru ca, anul următor, estimările să fie depăşite.

O dovadă este chiar Nomasvello, un business cu o vechime internaţională de 7 ani, care în România a înregistrat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, în condiţiile în care investiţia iniţială a unui francizat este de 30.000 de euro. Că lucrurile se mişcă bine în piaţa de profil o demonstrează şi cifrele puse la dispoziţie de reprezentanţii brandului care se află pe locul 84 in top 100 francize internationale. Acestea arată că un centru poate atinge o cifră anuală de afaceri de aproximativ 85.000 de euro.

Nomasvello Constanta3

Ţinând cont de situaţia economică din ultimii ani, în 2013 Nomasvello România şi-a păstrat tendinţa evolutivă, continuând să se extindă şi să dezvolte francizele existente din reţea. În anul 2014 ne dorim bineînţeles să continuam această extindere. Vizăm orasele mari din România neacoperite încă, ce au un potenţial extraordinar, şi să facem cât mai cunoscut brandul Nomasvello la nivel naţional. “, declară Dana Vlăscianu, Manager Nomasvello România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *