Iluzii Optice – Poze cu Iluzii optice in Publicitate

Iluzia optica (sau iluzia vizuala) reprezinta perceperea unei imagini care conduce la o estimare eronata a realitatii – procedeul este folosit adesea de publicitate deoarece oamenii tind sa fie fascinati de modurile in care simturile le pot fi inselate.

Potrivit psihologilor, iluziile optice sunt sunt un fel de imagini remanente datorate unor puternice, contrastante alternante de luminozitate, de culoare, de miscare etc. care produc o puternica stimulare a zonei optice cerebrale.

Iluziile optice apar la interactiunea diverselor idei predefinite privind lumea exterioara si care conduc la asa-numita “deductie inconstienta”. Sunt cele mai interesante si mai bine cunoscute. Nu au o cauza fiziologica, actioneaza la nivelul interpretarii vizuale, al ipotezelor preconcepute.

Iluziile optice in Publicitate

Exploatand la maxim senzationalul, publicitarii apeleaza adesea la iluzii optice pentru a comunica in scop publicitar. Iluziile optice in publicitate sunt cel mai des folosite in comunicarea outdoor sau OOH (Out-of-home) deoarece efectele sunt cele mai spectaculoase.

In colajul foto ce urmeaza mai jos va propunem iluzii optice folosite in publicitate pentru un numar variat de branduri. Campanii si iluzii opticr de la marci auto pana la filme sau chiar campanii umanitare:

One thought on “Iluzii Optice – Poze cu Iluzii optice in Publicitate

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *