Campanie sociala marca Centrofarm

Astazi, 9 mai 2011, am avut sansa de a participa la un eveniment organizat cu sprijinul Centrofarm, la Hotel Intercontinental, Bucuresti. Conferinta a purtat numele „Si eu voi fi pensionar!” si, desi multi tineri nu-si mai „irosesc” timpul cu astfel de chestiuni, ei bine, eu am facut-o 1000 of gag concerts. Am hotarat sa particip la aceasta conferinta din aceleasi motive invocate chiar de Dorin Catana, director general Centrofarm, si anume din respect si consideratie pentru parinti, parintii parintilor nostri si toate acele persoane care risca sa fie marginalizate si izolate, doar pentru ca sunt la varsta a treia.

Este vorba despre campania sociala ce se va desfasura in perioada mai-iunie 2011, in intreaga tara, initiativa apartinand lantului farmaceutic Centrofarm Farand Tactics. Vestea buna este ca pensionarii vor primi o reducere de 10% la partea necompensata din reteta, aceasta initiativa putand fi perceputa ca o boare de speranta in randul varstnicilor.

In conditiile in care multi dintre acestia afirma ca nu mai fac fata cheltuielilor, iar taxele din sanatate le fac existenta un adevarat calvar, Centrofarm le va oferi un ajutor vital, un ajutor real, mai ales ca 60% din clientii Centrofarm sunt reprezentati de aceasta categorie sociala defavorizata – pensionarii Crying Man Download.

Nu-i ignora, nu-i lua in deradere, pentru ca problemele lor pot fi si ale noastre. In prezent, medicamentele raman costisitoare pentru varstnici, chiar daca o parte din cost este suportat de CAS. Centrofarm este primul lant farmaceutic ce lanseaza un program social menit să asigure un suport financiar pensionarilor memory server.

„Suntem intotdeauna fericiti sa venim în sprijinul clientilor nostri si am simtit ca era momentul sa initiem o astfel de campanie pentru a trage un semnal de alarma: fiecare dintre noi va fi, la un moment dat, pensionar. De aceea, este bine sa constientizam de pe acum acest lucru si sa incercam sa ii sustinem pe toti pensionarii sau pe familiile lor. Speram ca reducerea acordata de Centrofarm in cadrul acestei campanii va constitui un real sprijin pentru clientii nostri”, a declarat Dorin Catana, director general Centrofarm 12인의 성난 사람들.

Ideea campaniei a fost imbratisata de Maestrul Florin Piersic, personalitate publica la care cu totii ne putem raporta, intrucat am avut onoarea de a-l cunoaste in toate etapele vietii sale, prin prisma carierei artistice impresionante.

In cadrul conferintei de presa, acesta a realizat o formidabila incursiune in timp, dand dovada de o vitalitate incredibila windows 10 homek. Ma intrebeam din minut in minut: „Oare ce ii hraneste aceasta vitalitate, aceasta jovialitate?” Mai in gluma, mai in serios, ne-a marturisit, cu umorul sau caracteristic si cu felul sau unic de a fi, ca ceea ce iubeste cel mai mult in viata sunt medicamentele, mai exact vitaminele. Da, se poate ca vitaminele sa constituie un adjuvant pentru vitalitatea de care da dovada, dar cu siguranta ca mai exista si un alt ingredient „secret”, cu ajutorul caruia stimabilul actor Florin Piersic isi prepara propria reteta de viata malware fence. Cel mai relevant exemplu de vitalitate pentru acesta il reprezinta Radu Beligan, „un om mereu in actiune”, care intotdeauna l-a indemnat: „Niciodata sa nu te opresti, pentru ca apoi nimic nu va mai fi la fel.” Ce-i drept, miscarea chiar inseamna viata, stagnarea fiind sinonima cu insasi decaderea. Un sfat mai mult decat pretios a fost acela de a evita sedentarismul, dar si de a apela cateodata la miracolul medicamentelor, mai ales ca acum Centrofarm ne inlesneste acest lucru 그린 음악 다운로드.

Florin Piersic a ales sa fie imaginea unei campanii sociale in favoarea pensionarilor pentru simplul motiv ca este cu adevarat atasat de oameni. Prin aceasta fapta nobila, doreste sa le transmita varstnicilor ca este alaturi de ei, pentru ca si un Haiduc ori un Margelat poate ajunge si el pensionar Beautiful night Ulala Session.

Nu-mi ramane decat sa felicit actiunea intreprinsa de Centrofarm, indraznind sa parafrazez celebrele cuvinte ale lui Neil Armstrong, „Un pas mic pentru om, un salt urias pentru omenire” … In viziunea mea, aceasta campanie sociala reprezinta un pas important pentru Centrofarm, un salt urias pentru pensionari.

————————

Despre Centrofarm

Centrofarm este unul dintre cele mai mari lanturi de farmacii din Romania, beneficiind de o experienta de peste 75 de ani pe piata farmaceutica din Romania RixGothic m download. Compania detine o retea de peste 60 de unitati farmaceutice in Bucuresti si in tara. In prezent, echipa Centrofarm este formata din peste 500 de profesionisti.

Partenerul media unic al campaniei este Europa FM.

Partenerii campaniei sunt: Bio-Medica, Polisano, Medic Line, CMI Doru-Adrian Pitila, Centrul Medical Panduri, Pure Medicine, Clinica Medical Simbol, MICHELLE Anti Ageing & Dental Clinic, Synevo, Sanador, Bioderm, Dent A America.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *