Mic dejun pentru o silueta de vedeta

Pentru a incepe ziua cu zambetul pe buze si fara a avea temeri ca micul dejun poate contribui la cresterea numarului de kilograme, iti oferim cateva simple sugestii, iar tu poti combina si armoniza ingredientele dupa pofta si imaginatie!

Branza de vaci cu germeni de grau si capsuni

Ingrediente necesare pentru o portie: 3/4 cana de branza de vaci cu un continut scazut de grasimi, 1 lingura de germeni de grau, 1/2 cana de capsuni taiate felii.

Pune branza de vaci intr-un bol, aseaza capsunile si germenii de grau deasupra si savureaza acest fel de gustare de dimineata. Pofta buna!

Smoothie cu proteine

Ingrediente necesare pentru o portie: 1 banana, 2 cani de lapte cu un continut redus de grasimi, 1 lingurita de pudra cu proteine.

Pune toate aceste ingrediente intr-un blender si amesteca pana cand compozitia devine spumoasa. Sugestie: atunci cand cumperi o pudra cu proteine, alege una care nu contine zahar adaugat in compozitie – poate fi de soia, orez, zer sau vegetala. Pofta buna!

Omleta de albusuri cu legume

Ingrediente necesare pentru o portie: 1/2 lingura ulei de masline, 3 albusuri de ou sau 3/4 cana cu albusuri, 1/8 cana ardei rosu taiat cubulete, sare, piper, 1/4 cana broccoli de dimensiuni mici, 1 lingura de cubulete de mozzarella proaspata.

Intr-o tigaie neaderenta, incinge uleiul de masline la foc mediu. Adauga ardeiul si broccoli, soteaza-le timp de un minut amestecand constant. Adauga albusurile si folosind o spatula termorezistenta, aduna albusurile in centrul tigaii, lasandu-le apoi sa curga inapoi spre margini si continua sa le prajesti pana ce ouale sunt gata (aprox. 3 minute).  Presara sare si piper, adauga apoi mozzarella proaspata. Indoaie omleta peste mozzarella si prajeste timp de 30 de secunde pe fiecare parte. Pofta buna!

Smoothie cu unt de migdale si mere

Ingrediente necesare pentru o portie: 1 1/2 cana suc de mere, 1/4 cana de lapte (1-2% grasimi sau lapte de soia), 1/2 cana mere feliate si curatate de coaja, 2 cuburi de gheata, 1 lingura de unt de migdale.

Pune toate aceste ingrediente intr-un blender si amesteca pana cand compozitia devine spumoasa. Toarna compozitia intr-un pahar si adauga gheata in functie de cat de groasa doresti sa fie compozitia.

Micul dejun perfect special pregatit pentru o astfel de vreme torida. Pofta buna!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *