Campanie de “frumusete” inedita. Imaginile care socheaza opinia publica din Bulgaria

Cele 12 imagini fac parte din campania “Victimele frumusetii”, in care mai multe fotomodele apar desfigurate, arse sau taiate. Imaginile au fost aspru criticate de catre opinia publica din Bulgaria, catalogandu-le drept “perverse” si “tulburatoare”.

Alison Meldrum, de la asociatia Standing Together, care militeaza impotriva violentei domestice, a precizat ca: “Avand in vedere avantul pe care l-a capatat violenta in relatiile dintre adolescenti, acest act pervers etalat ca arta este deranjant”.

Fotografiile au fost realizate de Vasil Germanov, efectele speciale de make-up fiind realizate de Daniela Avramova, in timp ce styling-ul a fost realizat de profesionistii de la Max Factor.

Site-ul revistei anunta vizitatorii cu privire la caracterul violent al imaginilor, precizand ca nu sunt recomandate persoanelor sub 16 ani sau celor care au probleme cu inima. In timp ce unii cititori isi exprima admiratia pentru valoarea artistica a imaginilor, argumentand ca “ceea ce vor sa transmita este ca o femeie poate fi in continuare frumoasa, chiar dacă are un semn”, altii se arata indignati. Este si cazul modelului Jenna Sauers , care facea referire la imagini ca fiind “ingrozitoare ” intr-un comentariu pe Jezebel.com. : “Imaginile pe care industria modei le foloseste pentru a comunica mesajele sale consolideaza ideile negative despre femei si fete.”


sursa foto