Philip Kotler soseste in Romania peste o luna

Marketingul este arta si stiinta de a-ti alege piete tinta si de a construi relatii profitabile cu acestea – a spus odata Profesorul Philip Kotler, cunoscut ca „parintele marketingului”, care se va afla la Bucuresti pe 1 iunie, pentru a sustine primul curs certificat de marketing in Romania.

“Voi impartasi cateva noutati care au loc in domeniul digital, lucruri care vor ajuta companiile sa fie mai inovative si sa creasca puterea branding-ului produselor sau ofertelor. Vreau sa multumesc organizatorilor si partenerilor pentru invitatia de a veni la Bucuresti, sunt sigur ca, dupa acest training, participantii vor avea cateva idei pe care sa le aduca in companii, iar acest fapt va fi deopotriva satisfactia mea, cat si a participantilor.”, a spus Philip Kotler, intr-un mesaj video adresat participantilor.

Mai putin de o luna ne desparte de startul trainingului certificat „Marketing-ul prin valori”, sustinut de Prof. Philip Kotler pe 1 iunie, la Ateneul Roman. Adresat oamenilor de afaceri, managerilor și profesioniștilor in marketing și comunicare din toate industriile, trainingul va aborda, printre altele, metode de imbunatatire a puterii brandului. Trainingul va cuprinde doua sesiuni a cate doua ore si jumatate, pe parcursul carora participantii vor afla cum sa faca fata provocarilor si oportunitatilor majore de business in perioadele de turbulente.

“Acest prim training certificat sustinut de profesorul Kotler la Bucuresti este un proiect firesc pentru agentia noastra si pentru partenerii nostri, avand astfel ocazia de a contribui la imbunatatirea viziunii de marketing a mediului de afaceri din Romania.”, a declarat Loredana Visa, General Manager V+O Communication, unul dintre organizatorii evenimentului.

Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitații din Northwestern, SUA. Este licențiat in economie al Universitații din Chicago și doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.

Philip Kotler este inventatorul celor “4P” in Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrarii “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editie – cel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume. Kotler este unicul „triplu” caștigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in anul 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.

Agenda completa este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului. In pretul fiecarui bilet este inclus si un abonament de 1 an la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu incepere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comanda online, prin completarea formularului  de inscriere.